חברת אלגומייזר הודיעה הבוקר (א') כי סיימה את פיתוחו של האבטיפוס הראשוני של תוכנת ה"אלגומייזר", וכי שחררה את האבטיפוס כגרסה מסחרית ראשונית.
האבטיפוס יאפשר ללקוחות החברה, המפרסמים באינטרנט (הן סוכנויות פרסום והן לקוחות סופיים), לנהל את קמפיין הפרסום שלהם בצורה יעילה יותר מבעבר, תוך ביצוע אופטימיזציות של קמפיין הפרסום.
נועם בנד, מנכ"ל חברת אלגומייזר, ציין כי "במקביל להשקה המסחרית, אנו ממשיכים כל העת בפיתוח גרסאות מתקדמות יותר של תוכנת האלגומייזר, אשר יכללו תכונות ואפשרויות נוספות על התכונות הכלולות באבטיפוס".
אלגומייזר עוסקת בפיתוח תוכנה מבוססת בינה מלאכותית המיועדת לייעול ואפטימיזציה של קמפייני פרסום אינטרנטיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.