ההמלצות החמות: אלה המניות שעשויות לזנק עד 100%

באתר 24/7 wall street ערכו רשימה של מניות שנסחרות מתחת ל-10 דולר ■ רשימת המניות מבוססת על המלצות אנליסטים שהעניקו להן לאחרונה מחירי יעד המשקפים פוטנציאל לאפסייד של עד 100%

וול סטריט / צלם: רויטרס
וול סטריט / צלם: רויטרס

המדדים המרכזיים בוול סטריט סיימו את השבוע החולף בירידות קלות, ואנליסטים רבים טוענים כי מדובר בתחילתו של תיקון חד יותר מטה. עם זאת, באתר 24/7 wall street, הרכיבו רשימה של מניות הנסחרות מתחת ל-10 דולר ועשויות לזנק עד כ-100% על בסיס המלצות של אנליסטים בשוק.

חשוב לזכור כי חודש אוגוסט נחשב לחודש הגרוע ביותר בוול סטריט ולכן רבים ממליצים להמתין לתיקון בשוק אם אתם מעוניינים לרכוש חלק מהמניות.

להלן רשימת המניות:

גרופון - אנליסטים בחברת Sterne Agee העניקו לחברת הקופונים מחיר יעד של 12 דולר למניה, המשקף פוטנציאל לאפסייד של כ-85% מעל המחיר שבו נסחרת המניה כיום. ב-Sterne Agee סבורים כי החברה תציג צמיחה של 23% בהכנסות הרבעון השני, אותם היא צפויה לפרסם ב-5 באוגוסט.

גלו מובייל - (GLUU) - החברה הציגה בדוחותיה שיפור מרשים בהכנסות וברווח ופרסמה תחזית לרבעון הבא שעולה על התחזיות בשוק. אנליסטים בשוק העלו את מחיר היעד של החברה ל-8 דולר למניה לעומת מחיר יעד קודם של 5.5 דולר למניה.

Huntington Bancshares - חברת RBC קפיטל מרקט העלתה את ההמלצה שלה לחברה לרמה של "ביצועי יתר" לעומת "ביצועי שוק", במקביל להעלאת מחיר היעד ל-12 דולר למניה, כ-24% מעל מחיר המניה כיום.

SLM Corp - אנליסטים בחברת Janney Capital העלו את מחיר היעד למניית החברה לרמה של 10 דולר והעניקו לה המלצת "קנייה" לעומת המלצה קודמת של "נייטרלי".

Aerohive Networks - חברת Pacific Crest העניקה לחברה המשווקת פלטפורמת ענן למובייל מיר יעד של 12 דולר למניה והמלצת "ביצועי יתר". מדובר בפוטנציאל אפסייד של קרוב ל-50% מעל המחיר הנוכחי שבו נסחרת המניה.

Alphatec Holdings - אנליסטים בחברת Canaccord Genuity טוענים כי החברה צפויה להציג שיפור מהותי בהכנסות וב-EBITDA בדוחות שהיא תפרסם בקרוב. לכן, הם העניקו למניית החברה מחיר יעד של 3 דולרים למניה, קרי, פוטנציאל אפסייד של כ-100% מעל המחיר שבו נסחרת המניה כיום.

Applied Micro Circuits Corp - מניית החברה נפלה לאחרונה מתחת לרמה של 10 דולר אך אנליסטים בחברת Canaccord Genuity אישררו את המלצת ה"קנייה" שהעניקו לה וחתכו את מחיר היעד ל-12 דולר למניה לעומת 16 דולר.

Coeur Mining (סימול: CDE) - אנליסטים ב-Sterne Agee העניקו לחברה המלצת קנייה ומחיר יעד של 18 דולר, המשקף אפסייד של יותר מ-100%.

8×8 - ב-Zacks העלו ההמלצה לחברה לביצועי יתר ומחיר יעד של 8.9 דולרים למניה.

Higher One Holdings Inc - אנליסטים ב-Piper Jaffray העלו לפני שבוע את מחיר היעד למניית החברה ל-6.5 דולרים, המשקף אפסייד של כ-50%.

Iridium Communications (סימול: IRDM) - אנליסטים ב-CRT Capital העלו את מחיר היעד למניית החברה ל-11 דולרים, אפסייד של כ-33% לעומת המחיר שבו נסחרת המניה כיום.

Orbitz Worldwide Inc - (סימול: OWW) - קרדיט סוויס העניק למניית החברה מחיר יעד של 10.5 דולר, המשקף פוטנציאל לאפסייד של כ-20%.

Sucampo Pharmaceuticals - (סימול: SCMP) - אנליסטים בחברת Roth Capital Partners העניקו למניית החברה מחיר יעד של 9 דולרים, המשקף פוטנציאל אפסייד של כ-50%.