מספר "מאקרו טרנדים" סייעו לדומינו'ס פיצה אירופה להמשיך להציג תוצאות פיננסיות מצוינות: נוכחות מרשימה באינטרנט ושיפור שירות האונליין; הכלכלה המתאוששת; ובעיקר משחקי המונדיאל, שנערכו בין ה-12 ליוני ל-13 ביולי בברזיל, והעלו דרמטית את היקף המכירות של החברה. כך טוען מנכ"ל דומינו'ס, דייויד וויילד, ב"פייננשל טיימס".
הרווח החצי-שנתי (לפני מס) של דומינו'ס הסתכם ב-24.5 מיליון ליש"ט, לעומת 22.5 מיליון ליש"ט בתקופה המקבילה אשתקד. סך ההכנסות של דומינו'ס בתקופה המדוברת, מכל סניפיה ברחבי אירופה ומכל החטיבות, הסתכמו ב-375 מיליון ליש"ט (לעומת 326.5 מיליון ליש"ט בחצי השנה שלפני כן).
נציין כי הדוחות נכונים ל-26 השבועות שהסתיימו בחודש יוני האחרון (כלומר, כללו 19 ימי שידורים מהמונדיאל).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.