הכנסות נטפליקס ממנויים ברבעון השני של 2014 הגיעו ל-1.15 מיליארד דולר - 10 מיליון דולר יותר מ-HBO - כך כתב אתמול (ד') מנכ"ל שירות הסטרימינטג הפופולרי, ריד האסטינג, בעמוד הפייסבוק שלו, כשהוא מכנה את ההישג "אבן-דרך קטנה".
"הם עדיין ינצחו אותנו ברווח ובאמי, אבל אנחנו מתקדמים", הוא כתב ומיהר להוסיף כי "HBO מעולים, וכבוד לנו להיות באותה ליגה איתם".
ההישג של נטפליקס נובע לא רק מהקלות והנוחות שבשימוש בשירות בעידן הדיגיטל של היום, אלא גם מהיכולת של האסטינג ואנשיו לייצר סדרות מקור שתפסו חזק בקרב קהל הצופים, בהן "בית הקלפים" ו"כתום זה השחור החדש".
נטפליקס, שהוקמה ב-1997 כשירות להשכרת סרטי DVD באמצעות הדואר ועברה את השינוי הגדול ב-2007 לשירות סטרימינג, דיווחה על 50 מיליון מנויים ברבעון השני של השנה - 36.2 מיליון מארה"ב והשאר מרחבי העולם.
מנגד, לשירות HBO, שקיים כבר מ-1972, יש על-פי הערכות 28.7 מיליון מנויים אמריקאים.
טקס האמי, שייערך ב-25 באוגוסט, הביא לנטפליקס 31 מועמדויות - 13 עבור "בית הקלפים" ו-12 עבור "כתום זה השחור החדש".
מנגד, ב-HBO מובילים את כמות המועמדויות מבין כל חברות הטלוויזיה עם 99 מועמדויות, בין היתר עבור סדרות כמו "משחקי הכס", "בלש אמיתי" ו"סיליקון ואלי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.