חברת הסטארט-אפ הישראלית my6Sense, המפתחת פלטפורמה להמלצות תוכן ופרסום ממוקד על פי התנהגות גולשים, מינתה את גבי רוזנברג, לשעבר מנכ"ל קבוצת אולפני הבירה ירושלים (JCS), ליועץ בכיר לדירקטוריון החברה. בכך מצטרף רוזנברג לאבינעם רובינשטיין, מייסד ומנכ"ל החברה, ג'וזף שטראוס, אבי קרבס מנכ״ל תעוזה וליאו לקס. רוזנברג יסייע בקידומה של פלטפורמת הפרסום הדיגיטלית של החברה, באמצעות קשריו העסקיים ונסיונו בעולם המדיה והפרסום בארץ ובעולם.
רוזנברג, 60, הצטרף בשנת 1979 לחברת אולפני הבירה ירושלים (JCS) וכיהן במגוון תפקידים בכירים. בתפקידו האחרון כיהן כנשיא ומנכ"ל הקבוצה משנת 1993 עד לפרישתו בדצמבר 2010 והמשיך לשמש כיועץ חיצוני ליו"ר הדירקטוריון במשך כשנה. בין השנים 2000-2010 מונה רוזנברג לדירקטור באקדמיה הבינלאומית למדעי ואמנות הטלוויזיה (EMMY) והיה לישראלי הראשון נציג חברה מסחרית בתפקיד זה. לאחרונה חזר רוזנברג לשמש כדירקטור ב-EMMY והפעם מטעם my6sense.
מאז פרישתו רוזנברג מנהל את עיסוקיו, העסקיים ואלו שבהתנדבות למען הקהילה, באמצעות חברת ג.ר. ניהול ופיתוח עסקי בע"מ שבבעלותו ועוסקת בפיתוח עסקי, יזמות עסקית וייעוץ בתחומי תוכן וטכנולוגיה.
בנוסף למעורבותו ב-my6sense, מזה שנתיים וחצי רוזנברג הינו יו"ר פעיל של דירקטוריון חברת בסט טי.וי (2013) בע"מ (BestTV) - הנציגה הבלעדית של Brightcove בישראל ונציגת Level 3 בישראל. כמו כן, משמש רוזנברג כיועץ לדר' ג'ונתן צ'ויי, יו"ר ומקים קבוצת SUN WAH הפעילה בסין ובאסיה. מעבר לפעילות במגזר העסקי, פעיל רוזנברג בהתנדבות כחבר בוועד המנהל של "מידות"; בחבר הנאמנים של המסלול האקדמי המכללה למנהל ובוועדת השיווק של דירקטוריון מוזיאון ישראל.
רוזנברג בעל תואר ראשון בכלכלה ולימודי עבודה, מטעם אוניברסיטת תל אביב.
גבי רוזנברג מסר: "שוק התקשורת והפרסום בעולם כולו עובר כיום שינויים מהותיים כאשר הייחוד הוא שילוב בין פרסום לתוכן. הטכנולוגיות החדישות המעניקות חוויה חיובית ומעשירה למשתמשים ומאפשרת מודלים כלכליים חדשניים ויעילים למפרסמים הנגזרים מהצלחה. כמי שהיה מעורב והניע מהלכים משמעותיים במשך שנים בתחום התקשורת והטלוויזיה המסורתית, מעניין אותי להיות מעורב בעולם הדיגיטל החדש, שלדעתי עדיין לא בא לידי מימוש מלא ומאפשר תהליכי צמיחה והתפתחות משמעותיים. הפלטפורמה של my6sense מייצגת בדיוק את זה, שכן היא מציעה מנוע אופטימיזציה חכם, המנתח את התנהגות הגולשים ומציע תוכן ופרסום בזמן הנכון, עבור המשתמש הנכון, במקום הנכון ובדרך המתאימה לו ביותר. אני בהחלט מאמין שהמהפכה תתחיל כאן וזה המקום שאני רוצה להיות בו כשזה יקרה".
אבינעם רובינשטיין, מייסד ומנכ"ל my6sense מסר: "לרוזנברג היכרות מעמיקה עם השוק, קשרים ויכולות רבים שצבר במשך שנות עבודה רבות. הטכנולוגיה של my6sense מייצגת את העידן החדש בכל הקשור לפרסום ותוכן, ואין לי ספק שניסיונו ותובנותיו של רוזנברג מהעולם המסורתי יאפשרו לנו להתפתח לכיוונים אליהם אנו שואפים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.