חברת החשמל קוראת לתושבי הדרום לבדוק היטב את החשבון הקרוב שהם יקבלו כיוון שהוא מבוסס על הערכת צריכה בלבד, ולפיכך עליהם לבדוק את מונה החשמל ולוודא שהשינוי במונה תואם את הערכת הצריכה.
"בעת מבצע 'צוק איתן' נבצר מקוראי המונים של החברה לבצע קריאת מונים במקום הצרכנות של חלק מלקוחותינו באזור הדרום", מסבירה חברת החשמל. "לקוחות אלו שקיבלו חשבונות חשמל בימים אלו, ובהם מצוין (בהדגשה בצבע אדום) כי החשבון נערך על פי הערכת צריכה, מתבקשים לבדוק את קריאת המונה בפועל".
בחברה מוסיפים כי במידה והלקוח ימצא כי הערכת הצריכה הינה שגויה, עליו למסור את קריאת המונה העדכנית באתר האינטרנט, בתיבת "דיווח קריאת מונה לצורך תיקון חשבון שהוגש על פי הערכה", או בשיחה למוקד 103.
בחברת החשמל מציינים כי "עם קבלת קריאת המונה, החשבון שנשלח על פי הערכה יבוטל וישלח ללקוח חשבון מעודכן לתשלום על פי קריאתו, עם מועד אחרון חדש לתשלום, ללא חיוב בריבית פיגורים. לקוחות בהוראת קבע בבנק/ כרטיס אשראי שחשבונם חויב על פי חשבון הערכה שהינו גבוה מהקריאה בפועל, יכולים לפנות לשרות 103 למסור קריאת מונה וחשבונם יזוכה בהפרש".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.