סטארט-אפ שמסייע בלימודי נגינה מגייס 5 מיליון דולר

יובל קמינקא, המנכ"ל: "אנחנו רוצים לאפשר לכולם ללמוד איך לנגן בגלל שאנחנו מאמינים שזו דרך לכולם להביע את עצמם"

המייסדים של JoyTunes / צילום: תמר מצפי
המייסדים של JoyTunes / צילום: תמר מצפי

חברת הסטארט-אפ הישראלית JoyTunes מגייסת 5 מיליון דולר בהובלת קרן Aleph, Formation 8 והמשקיעה הקיימת ג'נסיס פרטנרס. החברה הוקמה ב-2010 על-ידי האחים יובל ויגאל קמינקא ורועי איציקובסקי ומפתחת פלטפורמה שמאפשרת לימוד נגינה באמצעות משחקי מובייל. האפליקציה של החברה מאפשרת לנגן בחלילית, גיטרה ושאר כלי נגינה ותוך כדי לשחק במשחקים שונים ומהנים וללמוד איך לנגן נכון.

הרעיון נולד במוחו של יובל קמינקא, שגייס לצורך הקמת החברה את מדריכו מהצבא, רועי איציקובסקי (סמנכ"ל טכנולוגיות) ואת אחיו, יגאל קמינקא, שהביא לחברה את הטאץ' המוזיקלי כנגן האבוב הראשי בתזמורת רשות השידור.

"אנחנו רוצים לאפשר לכולם ללמוד איך לנגן בגלל שאנחנו מאמינים שזו דרך לכולם להביע את עצמם", מסביר יובל קמינקא, המשמש כמנכ"ל. "אנחנו נרגשים להשתמש בגיוס האחרון כדי להרחיב את הקהילה שלנו ולגייס אנשים נוספים לחברה".

"כשראינו עוד ועוד תלמידים שלומדים נגינה מתחברים ל-JoyTunes, ידענו שאנחנו חייבים להשקיע", הסביר אדן שוחט מקרן אלף, "אנחנו לא יכולים לחכות ולצפות במיליוני תלמידים למוזיקה ומבוגרים חולקים את התשוקה של JoyTunes למוזיקה ולומדים איך לנגן דרך הפלטפורמה הייחודית של החברה והגישה של לגיימיפיקציה של התחום".

JoyTunes

שנת הקמה: 2010

מנכ"ל: יובל קמינקא

גיוסי הון: 7 מיליון דולר

משקיעים: קרן Aleph, Formation 8 וג'נסיס פרטנרס

מקור: IVC-Online