חברת הסלולר פרטנר מסכמת הבוקר (ד') את הרבעון השני של 2014 עם ירידה של 4% בהכנסות ל-1.087 מיליארד שקל (כ-316 מיליון דולר).
מאידך, הוצאותיה התפעוליות של פרטנר ירדו ב-8% ל-642 מיליון שקל, כאשר ה-EBITDA רשם עלייה של 4% ל-291 מיליון שקל. בשורה התחתונה רשמה החברה זינוק של 130% ברווח ל-46 מיליון שקל (כ-12 מיליון דולר).
ועוד נתונים: ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר רשמה ירידה של 8% ל-76 שקל, בעוד בסיס מנויי הסלולר רשם יציבות - כ-2.91 מיליון מנויים נכון לסוף הרבעון. שיעור נטישת מנויי הסלולר רשם עלייה ל-11.4% בחישוב רבעוני.
מנכ"ל החברה, חיים רומנו, ציין עם פרסום הדוחות כי "תוצאות הרבעון השני של 2014 משקפות את חוסנה של החברה ואת יכולתה להתמודד עם התחרות העזה והמתמשכת בשוק התקשורת. דבקותנו באסטרטגיה של החברה, שבבסיסה יצירת יתרון תחרותי בדגש על חדשנות טכנולוגית ואיכות השירות, נתנה את אותותיה ברבעון זה. אני מאמין כי איתנות החברה תמשיך להישמר, בהתבסס על מובילות בתחום הטכנולוגיות ושירות הלקוחות, שהם נכסי צאן ברזל שלנו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.