תקציב הפרסום של רשת מועדוני הכושר הבינלאומית הולמס פלייס עובר למשרד הפרסום מקאן תל-אביב - כך נודע ל"גלובס".
בשנה האחרונה טיפל בתקציב משרד הדיגיטל טוויסטד, שמנסה בשנים האחרונות לטפל גם בתקציביים "רגילים" ולהעניק שירות כולל בכל המדיות.
תקציב הפרסום של הולמס פלייס עבר בשנים האחרונות מספר משרדי פרסום: עד אמצע שנות ה-2000 הוא טופל באופן עצמאי, וב-2004 הועבר למשרד כץ-צדר-קפלן. לאחר מכן, ב-2009, עבר התקציב ל-JWT ישראל, שהעלה עבור הרשת לראשונה קמפיין בטלוויזיה, ששודר במקביל בכל המדינות שבהן פועלת הולמס פלייס.
המתאמנים הם הפרזנטורים
בהמשך הועבר התקציב לשלמור-אבנון-עמיחי, ומשם בשנה האחרונה הוא מצא בית חדש בטוויסטד.
לפני כשנה הודיעה החברה כי היא משנה אסטרטגיית פרסום, וכי היא תתמקד בהדגשת איכות החיים של המתאמנים ברשת. זאת, לאחר שבחברה הגיעו למסקנה כי ה"שגרירים" הכי טובים של הרשת הם המתאמנים עצמם, ששומרים על אורח חיים בריא ומהנה. הרעיון הוא להראות את אותם מתאמנים ברגעים הכי מהנים שלהם.
עיקר הקמפיין התמקד במדיות דיגיטליות, ונראו בו המתאמנים מתועדים ברגעי חיים אמיתיים. קמפיין תחת הסיסמה "לתפוס את הרגע" הזמין לקבל מנוי לאחד מהמועדונים, והציע למנויים החדשים שיצלמו את עצמם להופיע בקמפיין שילוט חוצות.
לטענת החברה, היקף התקציב יעמוד על מספר מיליוני שקלים בודדים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.