גוגל קונה את ג'ט פאק (Jetpac), חברה שמפתחת תוכנה לעיבוד תמונות דיגיטליות, במסגרת שאיפתה לארגן את המידע בעולם.
הסטארט-אפ מסן פרנסיסקו משתמש במידע שנאסף מתמונות ברשתות חברתיות, בהם אינסטגרם של פייסבוק, כדי ליצור מדריכים עירוניים. באמצעות ניתוח תמונות אוכל, עיצוב ואנשים, התוכנה של Jetpac תורמת להיכרות עם המרחב המקומי. תנאי העסקה, שעצם קיומה פורסם אתמול באתר של החברה הנרכשת, לא נמסרו.
בתקופה האחרונה גוגל נמצאת בתנופת רכישות. מוקדם יותר החודש, החברה דיווחה על רכישת יישום הטלפונים החכמים Emu ושירות יצירת הווידאו Directr, מתוך כוונה לחזק את יכולות הפרסום והמובייל שלה.
Jetpac נוסדה על ידי פיט ווארדן, (כיום סמנכ"ל טכנולוגיה) וג'וליאן גרין, (מנכ"ל). החברה גייסה 2.4 מיליון דולר מקרנות הון סיכון, לרבות Khosla Ventures.
נוכח התיאבון הגדל של אנשים להעלאת תמונות ווידאו מהרשת, גדל הביקוש לשירותים שיכולים לנתח תמונות מבלי להיעזר בסימני כתיב. מוקדם יותר השנה, פייסבוק השקיעה במעבדת בינה מלאכותית כאשר אחת ממטרותיה הייתה לשפר את היכולת לנתח וידאו ותמונות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.