ההוצאות של חברות מסחריות ברחבי העולם על מתן חסויות לטניס העולמי יסתכמו בשנת 2014 בסך של 739 מיליון דולר, עלייה של 4.3% ביחס לשנה שעברה, וזינוק של 23.1% מאז תחילת העשור (ב-2010 עמדו על 600 מיליון דולר). כך עולה מבדיקה שערכה IEG, המתמחה בחקר שוק הספונסרשיפ הגלובלי. מדובר על חסויות לטורנירים ברמת מקצוענים וחובבנים, ליגות טניס שונות וגופים מנהלים (ATP, WTA וכו') - אך לא על חסויות "אישיות" שמעניקות חברות לטניסאים אינדיבידואלים.
החברה הכי פעילה בשוק חסויות הטניס היא מבשלת הבירה האמריקאית אנהאוזר-בוש, שמעניקה ספונסרשיפ ל-34 "נכסי" טניס שונים במהלך השנה. באופן טבעי, הסקטור שמשקיע הכי הרבה בחסויות בענף, הוא זה של חברות ציוד והלבשת הספורט. סקטור המשקאות האלכוהוליים במקום השני, לאחר מכן משקאות לא-אלכוהוליים, ואת החמישייה הראשונה משלימים בנקים וחברות רכב.
יש לציין כי העלייה ב-2014 בשווי החסויות, כאמור בשיעור של 4.3% - היא מעט איטית יותר מהעלייה בספונסרשיפ של כלל ענפי הספורט העולמיים ב-2014, אותה מעריכה IEG ב-4.9%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.