ביקורת מצד חברות התקשורת על משרד התקשורת בשל ריבוי השימועים בחודש אוגוסט. עובדים רבים נאלצו לקצר חופשות או לא לצאת לחופשות בכלל עקב שורה של שימועים שהמשרד פרסם לאחרונה והדבר גורם למורת-רוח רבה. רוב החברות צפויות לבקש הארכות ודחיות במתן תגובות לשימועים, כאשר גם כאן נשמעת ביקורת על זמני התגובה הקצרים שניתנו.
בין השימועים שפרסם המשרד יש לציין שימועים בנושא שיחות לחו"ל, השוק הסיטונאי, קיצור זמן המענה במוקדי השירות ל-2 דקות, שימוע בנושא תנאי המכרז הסלולרי לדור הרביעי, ועוד. נציין שהשימועים הרבים מאלצים גם את אנשי משרד התקשורת לקצר את חופשות הקיץ. בעיה נוספת בהקשר זה היא שהחברות שוכרות משרדי ייעוץ ומשרדי עו"ד כדי להשיב על השימועים ולעתים מדובר בחברות מחו"ל, ומהם הרבה יותר קשה לקבל עזרה באוגוסט.
ממשרד התקשורת נמסר: "מאז כניסתו לתפקיד שר התקשורת, גלעד ארדן ומשרד התקשורת עסוקים בעשייה ענפה למען הציבור. בין היתר, הוחלט על פתיחת תאגיד שידורים חדש ועל ביטול אגרת הטלוויזיה, פרסום מכרז לתדרי שירותי הדור הרביעי, עצירת הגבייה המופרזת בעבור שירותי גלישה סלולארית בחו"ל, מתן רישיון למיזם הסיבים האופטיים שיגשר על הפערים שבין הפריפריה למרכז והרחבת התחרות בפס הרחב באינטרנט באמצעות שוק סיטונאי.
ככל שיש לחברות טיעונים עניינים הפוגעים באפשרותן של החברות לעמוד בלוחות הזמנים שפרסם המשרד, הרי שהן יכולות לפנות למשרד כפי שעשו בעבר, ולהציגן בפניו, והמשרד ייבחן את הבקשות בצורה עניינית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.