אתגר דלי הקרח להעלאת המודעות למחלת ה-ALS ממשיך לעורר גלים ויראליים ברחבי העולם, וסמסונג היא כנראה הראשונה שעושה בו שימוש מסחרי במסגרת קמפיין לגלקסי S5.
בקמפיין, שעלה באמצעי המדיה הדיגיטליים בבריטניה, מוצג גלקסי S5 כשהוא מדובב בקולה של אישה רובוטית. לאחר מכן שופכים על המכשיר דלי של מי קרח, והאישה אומרת: "Gosh, that's freezing".
סמסונג בחרה להתחבר לגל הסרטונים בנושא, לא רק עקב הוויראליות הרחבה שלהם, אלא גם בשל העובדה שאחד ממנועי הקידום המרכזיים של המכשיר הוא העמידות שלו במים. בסיום הסרטון קורא הגלקסי למכשירים של נוקיה, אפל ו-HTC להשתתף באתגר.
סמסונג העולמית, שהפיצה בסוף השבוע את הסרטון ברשתות החברתיות, מסרה כי היא תעניק תרומה לאגודה הבריטית של מחקר מחלת ה-ALS.
עד כה הצליח אתגר דלי הקרח להביא לתרומות בסך 40 מיליון דולר עבור אגודות ה-ALS ברחבי העולם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.