מועדון הכדורגל של מכבי תל-אביב ממשיך לשדרג את מערך המרצ'נדייז המצליח שלו: הצהובים הודיעו היום (ב') כי הפכו לקבוצה הראשונה בארץ המשיקה מותג בירה עצמאי, בשיתוף עם המבשלה הישראלית "ג'מס".
הבירה, לאגר צ'כי בצבע בהיר וזהוב בטעמי ציפורן ופריחה הדרית, תיקרא "MTA" (ראשי-תיבות של Maccabi Tel Aviv). היא תכיל 5% אלכוהול ותימכר במארזים של רביעייה.
"הבחירה במבשלת ג'מס נעשתה לאחר שנוכחנו לגלות את איכות הבירה שמיוצרת במבשלה ואת יכולת הפריסה וההפצה הרחבה של המבשלה ברחבי הארץ בחנויות ובמקומות הבילוי השונים", נמסר ממכבי. "חשוב לציין כי הסיבה העיקרית להליכה המשותפת היא האמונה של חברת ג'מס ברעיון לייצר בירה למותג ספורט מוביל ובמכבי תל-אביב בפרט".
בשלב ראשון הבירה תימכר בלמעלה מ-20 נקודות מכירה ברחבי תל-אביב, ירושלים ובאר-שבע. בשלב הבא הבירה צפויה להגיע גם לחנות המוצרים הרשמית של המועדון ברחוב דיזנגוף 147 בתל-אביב.
במכבי טוענים כי מערך מכירות המרצ'נדייז שלהם, עוד לפני פתיחת החנות הרשמית בדיזנגוף, הכניסה להם כ-2.5 מיליון שקל בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.