קמפיין מוקדמות אליפות אירופה של נבחרת ישראל בכדורסל היה אחד מהמוצלחים בשנים האחרונות, אבל בכל הקשור לעניין - הוא לא הצליח לעורר את הציבור הישראלי, בלשון המעטה.
הרייטינג הממוצע של משחקי הנבחרת בערוץ 1 הסתכם ב-3.5% בלבד בקרב משקי-הבית היהודיים. חמשת משחקי הקמפיין נצפו בממוצע על-ידי 80 אלף צופים בלבד - נתון המקביל פחות או יותר ל"משחק המרכזי" בליגת העל בכדורסל בעונה שעברה.
משחק ההעפלה לאליפות אירופה, אתמול (א') מול הולנד (60-83 לישראל), היה גם המשחק הכי פחות נצפה בקמפיין ורשם רייטינג ממוצע של 2.4% בלבד. משחק החוץ נגד בולגריה היה נצפה ביותר (4.2%).
יש לציין כי לנבחרת נותר עוד משחק אחד חסר חשיבות מול בולגריה, אותו "תארח" ישראל בניקוסיה, קפריסין, ביום רביעי הקרוב.
ישראל העפילה בפעם ה-12 ברציפות לאליפות אירופה בכדורסל ("יורובאסקט"), והיא תהיה אחת מ-24 הנבחרות שיתמודדו בטורניר הגמר בקיץ הבא. טרם נקבע היכן תיערך האליפות, אחרי שפיב"א החליטה לשלול מאוקראינה את אירוח הטורניר בעקבות המצב הביטחוני. 8 מדינות הגישו בקשה לארח את הטורניר, ביניהן ישראל. ההודעה על זהות המארחת תפורסם בחודש הבא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.