אחד הקמפיינים המדוברים ביותר בימים אלה בארה"ב הוא זה של חברת ההלבשה התחתונה דיר קייט (Dear Kate), שמציג מנכ"ליות של חברות היי-טק מתכנתות בתחתונים.
התגובות מעורבות. במגזין "Bustle" כינו את הקמפיין "די מדהים" והצביעו על מגוון הנשים בו: "העובדה שהנשים הללו אמיתיות, עם גוף כמו שלי ושלך, ויש להן קריירה מצליחה ומיוחדת - הופכת את הקמפיין הזה לעוצמתי".
מצד שני, המתנגדים כינו את הקמפיין "סקסיסטי" ו"מוזר" וטענו כי הוא מחזיר את נשות הקריירה המוצלחות אחורה.
אליסה שבינסקי, מנכ"לית חברת Glimpse Labs, אמרה למגזין "טיים" כי "היום יותר מתמיד יש מתח בסיליקון ואלי בין להיראות מקצועית לבין סקסית ורומנטית. להציג את עצמך באופן כה מיני - זה מערער את המקצועיות, וזה נכון לגבי נשים וגברים כאחד".
הקמפיין של דיר קייט / צילום מסך
הקמפיין של דיר קייט / צילום מסך
הקמפיין של דיר קייט / צילום מסך
הקמפיין של דיר קייט / צילום מסך
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.