פלטפורמת המיקרו-בלוגינג טוויטר משיקה בארה"ב תוכנית חדשה במטרה ללמד משרדי פרסום איך לעשות שימוש מיטבי בפרסום באתר.
תוכנית הלימוד החדשה נקראת "Flight School", והמטרה היא לחבר בין הפלטפורמה לבין ענף הפרסום, ומשם כמובן למפרסמים.
הפיילוט של התוכנית נעשה עם משרדי הפרסום סטארקום, מדיה וסט ואומניקום, וכעת היא מתרחבת לכלל הענף.
בטוויטר ציינו כי התוכנית מתאימה לא רק למנהלי מדיה חברתית ולאנשי דיגיטל, אלא לכלל הצוות במשרד הפרסום.
"בית-הספר" של טוויטר הוא שלב נוסף בהתפתחות שלה בתחום הפרסום. באחרונה השיקה החברה שורה של כלים פרסומיים, בהם ציוצים ממומנים, פעילות בעמוד של המותגים וכדומה.
התוכנית תהיה זמינה בחינם למשרדי הפרסום ותופץ בכל הפלטפורמות הדיגיטליות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.