פייסבוק מבצעת בימים אלה בדיקות על כלי חיפוש חדש שיאפשר למצוא פוסטים באמצעות מילות מפתח. לפי דיווח בסוכנות בלומברג, האפשרות הזו ניתנה כבר לחלק ממשתמשי פייסבוק באפליקציית המובייל שלה, והם יכולים לחפש ביעילות פוסטים קודמים של חבריהם.
פייסבוק מכנה את הכלי החדש "שיפור החיפוש במובייל". כלי החיפוש של פייסבוק נחשב זה מכבר נושא מהותי מאוד ברשת החברתית. מארק צוקרברג אמר בחודש שעבר כי "החיפוש בפייסבוק הוא מסע שייארך שנים".
צוקרברג רואה בכלי החיפוש של פייסבוק כדבר עוצמתי, כזה שיכול אולי יום אחד להתחרות בענקית החיפוש המקוון גוגל, ששולטת היום ביד רמה בשוק זה. בשיחת הוועידה שערכה הנהלת החברה לרגל פרסום דוחות רבעון 4 של שנת 2013, צוקרברג רמז על האפשרות שפייסבוק תציע יום אחד למשתמשים לחפש באמצעותה מידע רב, וציין כי "יש יותר מטריליון סטטוסטים ופוסטים ותמונות ופיסות תוכן שאנשים שיתפו במשך 10 שנים... טריליון פיסות תוכן הן יותר מכל מכל מנוע חיפוש באינטרנט".
עדיין, ישנו פער אדיר היום בין השאיפה של צוקרברג בתחום החיפוש המקוון לבין המקום בו פייסבוק נמצאת ורוב הנתונים על חיפושים בפייסבוק מאכזבים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.