רשת האופנה Abercrombie תשיק את הקולקציה הבאה שלה באביב ללא לוגו המותג על הבגדים. את העובדה המפתיעה הזו חשף מנכ"ל החברה, מייק ג'פריס, בשיחת ועידה עם אנליסטים ועיתונאים.
ג'פריס הדגיש כי הלוגו יוסר רק מהקולקציה שתופץ בצפון אמריקה, וכי בשאר העולם הוא ימשיך להתנוסס על הבגדים.
המהלך משקף את הירידה בביצועי הרשת ובאטרקטיביות של המותג בעיני הצרכנים הצעירים. בשנים האחרונות חלה ירידה בפופולריות של המותג, ובני-נוער רבים עברו לרשתות המתחרות H&M ופוראבר 21, אשר מתמחות בקולקציות אופנתיות במחירים נוחים.
המכירות של החברה בשלושת החודשים האחרונים ירדו ב-6% לרמה של 891 מיליון דולר. בעקבות צעדי התייעלות עלה הרווח הנקי של החברה ל-12.9 מיליון דולר, וזאת לעומת 11.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה, אך ההערכות הן כי המשקיעים קיוו לשיפור משמעותי יותר.
שווי החברה עומד כעת על 3 מיליארד דולר, ומחיר המניה ביום שישי הגיע ל-41.8 דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.