הספונסרים המרכזיים (פרסום על קדמת חולצות המשחק) בבונדסליגה ישלמו העונה בממוצע 7.4 מיליון אירו לכל אחת מ-18 קבוצות הליגה הגרמנית. כך עולה מניתוח שערך המגזין הגרמני SPONSORs.
כצפוי, באיירן מינכן מוליכה את החבורה עם 28 מיליון אירו שתקבל ב-2014/15 מנותנת החסות הראשית שלה, חברת התקשורת דויטשה טלקום. בורוסיה דורטמונד שנייה עם 18 מיליון אירו מתאגיד הכימיקלים אבוניק, ואת השלישייה הראשונה סוגרת שאלקה 04, שתהנה מ-15 מיליון אירו מענקית האנרגיה הרוסית גזפרום.
הקבוצה שתקבל את הסכום הנמוך ביותר העונה היא העולה החדשה פאדרבורן, שתסתפק ב-1.2 מיליון אירו מאתר הקמעונאות Kfzteile.de.
בבדיקה לא נכללה פולקסוואגן, שמפרסמת על קדמת החולצות של וולפסבורג - כיוון שיצרנית הרכבים היא גם הבעלים של הקבוצה.
אגב, בליגת המשנה בגרמניה ממוצע החסויות המרכזיות יעמוד העונה על 1.1 מיליון אירו בלבד לקבוצה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.