שוק הביצים: מכירות תנובה לרשתות השיווק צנחו ב-31% בשנה

נתח השוק של תנובה ירד מ-46.3% ל-32% בלבד ■ חברת "מן הטבע בארותיים" הכפילה מכירותיה לרשתות השיווק והפכה לשנייה בגודלה עם נתח של 14.6%

תרנגולות / צילום: תמר מצפי
תרנגולות / צילום: תמר מצפי
מכירות הביצים של תנובה לרשתות השיווק צנחו בשנה החולפת (12 החודשים שהסתיימו באוגוסט 2014) בשיעור של 31% - כך עולה מנתוני נילסן שהגיעו לידי "גלובס". בהתאם, ירד נתח השוק של תנובה מ-46.3% ל-32% בלבד.