טורקיש איירליינס היא המועמדת העיקרית להחליף את סמסונג כנותנת החסות של מוליכת הפרמיירליג צ'לסי. כך מפרסם היום (ג') "הדיילי מייל".
ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית היא הספונסרית הראשית של מועדון הכדורגל הלונדוני מאז 2005. ההתקשרות בין הצדדים הוארכה לפני כשנתיים עד לתום עונת המשחקים הנוכחית (2014/15), ועל-פי פרסומים בתקשורת האנגלית, היא מכניסה לקבוצתו של רומן אברמוביץ' כ-18 מיליון ליש"ט מדי עונה.
טורקיש, חברת התעופה הרביעית בגודלה באירופה, היא אחת הספונסריות הגדולות ביותר של הכדורגל באירופה. בשנים האחרונות היא הייתה חתומה על שיתופי פעולה, בין היתר, עם ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, ונבחרת טורקיה. בנוסף, היא מפרסמת באמצעות פרזנטורים בכירים מעולם הספורט - כפי שבא לידי ביטוי בסרטון המשותף שעשתה עם קובי בראיינט וליונל מסי.
למרות שבמשך למעלה מעשור צ'לסי היא אחת הקבוצות המצליחות באנגליה ובאירופה בכלל - היא לא מצליחה להתרומם מבחינה מיתוגית לרמות של מנצ'סטר יונייטד, למשל. כהשוואה, חוזה הספונסרשיפ של "השדים האדומים" עם שברולט, שנכנס לתוקף בעונה הנוכחית - שווה להם למעלה מ-50 מיליון ליש"ט בעונה. גם חסות ההלבשה של יונייטד (כ-750 מיליון ליש"ט ל-10 שנים עם אדידס, תחל ב-2015/16) נמוכה משמעותית מזאת של צ'לסי (300 מיליון ל-10 שנים עם אותה אדידס).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.