ביום חמישי האחרון התכנסו בהרצליה פיתוח עשרות מהדמויות המובילות בתעשיית ההיי-טק המקומית כדי לבחור את הדור הבא של הסטארט-אפים. מתוך כ-20 חברות שעלו לבמה ונתנו את המצגת הכי טובה שהם יכולים, נבחרו לבסוף שבעה סטארט-אפים שיעלו לגמר תחרות The Pitch של פירמת ראיית החשבון ארנסט אנד יאנג בשיתוף IBM וקיינן פרטנרס.
לדברי נעם קנטי, שותף בכיר במחלקת ההיי-טק של ארנסט אנד יאנג ומנהל תוכנית The Pitch, כ-200 חברות נרשמו לתחרות השלישית במספר והשנה התחזקה המגמה של מעבר מחברות המתמקדות באפליקציות מובייל לחברות עתירות טכנולוגיה.
הסטארט-אפים שעלו לגמר הם: WakingApp, שמפתחת אפליקציה שמשלבת טכנולוגיה של מציאות מורחבת (Augmented Reality) לתוך מודעות פרסומיות; ONDiGO, שמפתחת מערכת לניהול לקוחות (CRM) למובייל עבור עסקים קטנים ובינוניים; Mobilibuy, שמאפשרת לקמעונאיים פיזיים להקים נקודת מכירה וירטואליות לרכישה מהמובייל; Optibus, המפתחת פתרונות לאופטימיזציה עבור לוחות הזמנים של חברות אוטובוסים ותחבורה ציבורית; Rewardpot, שפיתחה מערכת לניתוח טראפיק באפליקציות מובייל לצורך מקסום הכנסות ממשתמשים; Rollout.io, שפיתחה מערכת לאיתור ותיקון באגים באפליקציות מובייל; ו-Blackswan Technologies, שפיתחה פתרונות אבטחה טכנולוגיים נגד התקפות סייבר עבור גופי ממשל ואנטרפרייז.
שלב הגמר ייערך ב-30 באוקטובר במלון הילטון תל אביב במסגרת כנס Journey של ארנסט אנד יאנג בשיתוף עיתון "גלובס". הפיינליסטים יזכו להכשרה נוספת במסגרת Mentor Day בחברת IBM. את החברה הזוכה בתחרות יבחרו השופטים, בהם האנג'ל טל ברנוח, מנכ"ל ומייסד-שותף של wix, אבישי אברהמי; מנכ"ל וממייסדי איירון סורס, תומר בר זאב, וכן הקהל עצמו באמצעות אפליקציה ייחודית. החברה הזוכה תיהנה מ=Road Show בסיליקון ואלי לצד פגישה עם משקיעים ומנהלים בחברות רלבנטיות ותשתתף בתחרות smartcamp גלובלית של חברת IBM.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.