וואלה!, אתר התוכן המוביל בישראל, הודיע היום (ג') על השקת שירות חדש - "וואלה! פלוס" - המאפשר למפרסמים לרכוש מדיה לקהלים הרלוונטיים עבורם על סמך מאפיינים דמוגרפיים, הרגלי גלישה ועוד, על בסיס Programmatic Buying.
חלק מקניית המדיה תבוצע דרך בורסת מדיה שתייצר וואלה! עבור לקוחותיה, שיוכלו להציע לרכוש קהלי יעד בזמן אמת (RTB - real time bidding offers).
במסגרת הפעילות הטמיעה וואלה! תשתיות טכנולוגיות ומערכות DMP (data management platform) לניהול בסיסי הנתונים של הגולשים ומערכות DSP (data supply platform) לניהול ביקושי המדיה מצד המפרסמים. באמצעות המערכות הללו תבצע וואלה! את מכירת שטחי הפרסום בתוך ומחוץ לוואלה!, בהתבסס על קהל הגולשים של האתר.
ערן גוטדנקר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של וואלה!, מסר: "השקת 'וואלה פלוס' היא פריצת דרך נוספת בציר מכירת המדיה הדיגיטלית בישראל. וואלה!, כאתר שמהווה את ה-Data warehouse הגדול מבין השחקנים המקומיים, ממשיך להוביל את החדשנות הן ללקוחות והן למפרסמים, שמעתה יוכלו לטרגט בצורה מדויקת בהרבה את קהלי היעד".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.