בר רפאלי מככבת בקמפיין חדש של קרולינה למקה, ואפשר להמר שהוא הולך להיות מאוד מדובר.
אז מה יש שם? רפאלי רוקדת סביב עמוד סטריפטיז (pole dance) - וסוף מפתיע שבו היא "הופכת" לאישה "מלאה", מה שעלול להרגיז את ארגוני הנשים.
קמפיין הפרסום יעלה בטלוויזיה ויקודם בשילוט חוצות, אינטרנט ומודעות בעיתונות. את הקמפיין יצר משרד הפרסום ראובני-פרידן, וההשקעה בו מסתכמת ב-5 מיליון שקל.
צפו בקמפיין המלא בסרטון המצורף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.