רשת הטיפוח ללין משיקה מיתוג מחדש תחת הסלוגן "A whole new world by Laline".
המהלך כולל עיצוב מחודש של אריזות המוצרים והעשרת הפורמולות, שדרוג נראות חנויות הרשת והשקת ניחוחות ומוצרים חדשים.
עלות המהלך מוערכת ב-3.5 מיליון שקל.
רשת הטיפוח והלייף סטייל נוסדה בשנת 1999 ומונה כיום יותר מ-100 חנויות בארץ ובעולם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.