ה-NBA חתמה על הסכם שיתוף-פעולה מסחרי עם חברת האלקטרוניקה האמריקאית הרמן (Harman International Industries Inc), במסגרתו תקבל האחרונה רישיון למכירת אוזניות ורמקולים ממותגים בדמויות של שחקנים ולוגואים של קבוצות מליגת הכדורסל הטובה בעולם.
החסות החדשה מוגדרת כ"שותפות האוזניות" הראשונה של ה-NBA, שהעדיפה את הרמן על-פני המותג המוביל בעולם ביטס, שבו שותף גם אחד מכוכבי הליגה - לברון ג'יימס מקליבלנד קבאלירס. על-פי אתר ESPN, כשביטס נמכרה לאחרונה לאפל עבור 3 מיליארד דולר, ג'יימס, שסיכם עם מייסד החברה (הראפר ד"ר דרה) ב-2008 על קבלת אחוזים ממכירתה העתידית בתמורה לפרסומה במהלך הפעילות שלו ב-NBA - גזר נתח שמן של 30 מיליון דולר.
הרמן מצטרפת לשותפות מסחריות בולטות נוספות של ה-NBA, ביניהן סמסונג, נייקי, קוקה-קולה, סטייט-פארם (ביטוח), טאקו-בל (מזון מהיר), פוט לוקר (ציוד ספורט), אנהאוזר-בוש (בירות) וקומהו (צמיגים לרכב).
הרמן נסחרת בוול סטריט (NYSE:HAR) לפי שווי שוק של 7.3 מיליארד דולר. בשנה שהסתיימה ב-30 ביוני היא רשמה הכנסות של 5.3 מיליארד דולר, ורווח נקי של 243.7 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.