בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי. בפרסומות נראה הפרזנטור הקבוע של החברה, גידי גוב, כשהוא נמצא בחתונה, במעמד הכניסה לחופה, כשלפתע מתנגן השיר "נשבע לך לא בוגד".
שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.0%.
פרסומת זו מדורגת גם כפרסומת הזכורה ביותר השבוע, כאשר שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.9%.
בנוסף, קמפיין בזק הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.9 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת קוקה-קולה, עם השקעה נמוכה יותר, שעמדה על כ-1.6 מיליון דולר.
ההשקעה הכספית פחתה
איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את הפרסומת של רשת משקפי השמש קרולינה למקה, בכיכובה של בר רפאלי, אשר דורגה במקום השני ברמת הזכירות, בשל הבאזז הגדול שעוררה - אך במקום התשיעי בלבד ברמת האהדה, ייתכן בשל העובדה שמרבית התגובות אליה היו שליליות.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 488 (לעומת 481 בשבוע שעבר).
לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך משמעותית מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-36.8 מיליון דולר (לעומת כ-44.4 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).
פרסומות 18/9/14
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.