העיתון הפופולרי במגזר החרדי, "יתד נאמן", זכה במחצית הראשונה של השנה לשיעור חשיפה של 19.3%. מדובר בירידה חדה לעומת המחצית שקדמה לה, בה עמד שיעור החשיפה שלו על 26.6%.
במקביל, העיתון המתחרה, "הפלס", רושם התחזקות מ-9.9% בינואר-יולי 2013, ל-11% במחצית 2014 - כך עולה מסקר TGI למגזר החרדי שפורסם היום (ה').
עיתון "המודיע", השלישי בחוזקו, שמר על יציבות, והוא עומד על שיעור חשיפה של 15.6%. "המבשר" נחלש מעט ל-8.3% שיעור חשיפה.
בגזרת סוף השבוע מוביל השבועון "משפחה", ששמר על אותו שיעור חשיפה (19.6%) כמו במחצית הקודמת. "יתד נאמן" מתחזק בסוף השבוע, ו"המודיע" נמצא במקום השלישי בדירוג.
ברדיו מובילה תחנת "קול ברמה", שאמנם נחלשה מ-27.8% ל-26.4% שיעור חשיפה, אך היא גוברת על "רדיו קול חי", שנחלשת אף היא לשיעור של 22.9%.
הנתונים מבוססים על חתך מיוחד של סקר TGI הבוגרים הכללי, בתוספת התאמות ומידע ייעודי הרלוונטי לצורך אפיון וניתוח פרופיל והתנהגות המגזר החרדי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.