אירוע הפתיחה של הסופר החברתי בהרצליה, שמובילים העיתונאים אורלי וילנאי וגיא מרוז, הוכתר בהצלחה ביום שישי האחרון - כשצוות החנות רשם פדיון משולש בהשוואה לימי הפיילוט שהחל לפני כחודשיים.
הסופר החברתי הוא סופרמרקט שיתופי שבו כל צרכן יכול לקנות מניה בסך 400 שקל לבית אב, וכך להפוך לשותף בסופר. המוצרים בסופר נמכרים לצרכנים-השותפים במחירים נמוכים שמטרתם לקיים את הסופר עצמו.
עד כה רכשו כ-500 איש מניות, כשהיום (א'), כך נודע ל"גלובס", זכה הסופר החברתי לתמיכה מגורם בלתי צפוי - רמי לוי, בעליה של רשת שיווק השקמה, שרכש שתי מניות - עבורו ועבור בני משפחתו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.