"הצילו! אני לא יודע לבשל", תוכנית הריאליטי החדשה של זכיינית ערוץ 2 קשת, מובילה את טבלת הרייטינג השבועית עם 779 אלף צופים ישראלים. לאחר שההשקה רשמה כ-30% צפייה במשקי-בית יהודיים, השבוע נפרדה התוכנית מכ-10% מצופיה ורשמה 26.9% צפייה.
אמנם, כדרכם של פרקי השקה הם גבוהים יחסית ליתר העונה, אך בכל זאת הנתונים של הפרקים הבאים מסמנים את שביעות-הרצון וההתרשמות של הקהל מהפורמט. הירידה בצפייה, אם כן, לא דרמטית אך בכל זאת מסמנת מגמה מסוימת.
עדיין, "הצילו" גוברת על הריאליטי של המתחרה רשת - "The Voice", שחווה השבוע ירידה עד לכ-22.6% צפייה ושב והתאושש ל-25% במשקי-בית יהודיים.
"הפרלמנט" של קשת מסיימת עונה שנייה עם 677 אלף צופים, ו"סברי מרנן" משיגה 479 אלף צופים ביום שישי. פרט לתוכניות אלה, אין על מסך הטלוויזיה המסחרית אף תוכנית מקור אחרת. "הפרלמנט" הייתה הקומדיה השנייה המצליחה של השנה החולפת (אחרי "רמזור") עד כה, עם ממוצע של 685 אלף צופים לפרק.
ערוץ 10 עדיין מיוצג בין 10 התוכניות המובילות בישראל בזכות "המסע המופלא של אהרוני וגידי", שזוכה לנתונים זהים (במשקי-בית) לאלה של "המיזם" ששידרה רשת ממול.
בשישי, "שי בשידור" בערוץ 10 ממשיכה לשבור את השיאים של עצמה עם 10.3% צפייה, שמגיעים לאחר 6.9% של "שישי" בחדשות 10 עם אלון בן-דוד וטלי מורנו. "יומן" בערוץ 1, בצל פרשיית סער-אבן-חסון, הגיעה רק ל-5.6% צפייה; ואילו "אולפן שישי" של חדשות 2 עם 14.6% קרירים לעונה.
בשבת, "המגזין" עם אשרת קוטלר עומד על 9% לערוץ 10; חדשות השבת של ערוץ 2 עם דנה ויס מובילה עם 22.4%; ואילו "רואים עולם" בהובלתו של יעקב אחימאיר, המשודרת בערוץ 1 בשעה 21:00, מגיעה ל-5.4% צפייה.
"תוכנית קיציס" של קיציס סיימה עונה שהחלה בלב מבצע "צוק איתן" עם 573 אלף צופים, נמוך מממוצע העונה, שעמד על 584 אלף צופים לפרק.
רייטינג 21.9.14
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.