מכבי תל-אביב בכדורסל מוסיפה ספונסר חסות נוסף על גב חולצתה משחק שלה - רשת קפה קפה. במכבי תל-אביב מסרו כי ההסכם מוערך ב-2 מיליון שקל בשנה.
הרשת תקבל בנוסף פרסום בהיכל נוקיה במשחקי מכבי תל-אביב. הפרסום יהיה תקף לכל משחקי מכבי תל-אביב, כולל משחקי היורוליג.
יש לציין כי בעונה שעברה ספונסר הגב של מכבי תל-אביב היה המותג ווירלפול, המשווק בישראל על-ידי חברת אלקטרה, הספונסרית הראשית של מכבי תל-אביב כדורסל. אגב, הפרסום על גב החולצה במשחקי היורוליג התאפשר רק לפני 3 שנים.
רונן נמני, בעלי קבוצת קפה קפה, מסר: "כקבוצת בתי-הקפה והמסעדות הגדולה והמובילה בישראל, בחרנו לחבור למועדון הכדורסל המוביל והמצליח בישראל ובאירופה, החולק איתנו את אותם ערכים של מצוינות, ישראליות ומובילות ואת הרוח המיוחדת המאפיינת את המועדון ואוהדיו".
קבוצת קפה קפה מחזיקה בבעלותה שבע רשתות בתי-קפה ומסעדות בפריסה ארצית: רשת קפה קפה, לחם ארז, לבורטוריו די פסטה, לחם בשר, Fresh kitchen, דונקי ו-Ruben's.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.