חברת וולט דיסני, הבעלים של רשת השידור ABC, משיקה פיצ'רים חדשים באפליקציה שלה, במטרה להתמודד עם מגמת השימוש במסך השני.
הפיצ'ר העיקרי מאפשר לצופים בטלוויזיה, שגולשים גם בטלפון בו-זמנית, לשלוח ולקרוא הודעות בפייסבוק ובטוויטר, מבלי לצאת מאפליקציית הצפייה.
הצופים אף יכולים לערוך קטעים שמשודרים בזמן אמת ולהפיץ אותם ברשתות החברתיות.
החשש של בעלי הרשת היה שצופים יפיצו ספוילרים אשר יפגעו בחוויית הצפייה של צופים אחרים שמתכננים לראות את התכנים במועד מאוחר יותר. למרות זאת, הוחלט לשחרר את הפיצ'ר הזה, וזאת בהנחה שספוילרים כבר מסתובבים ברשת בכל מקרה. אלמנט נוסף מאפשר לצופה לבחור את זווית הצילום של התוכן המשודר.
מסקר עדכני של נילסן עולה כי 84% מבעלי הסמארטפונים או הטאבלטים אומרים כי הם משתמשים במכשירים במהלך הצפייה בטלוויזיה.
ממחקר אחר של נילסן עלה כי שליש מהתוכניות שמקבלות תגובות רבות בטוויטר מצליחות למנף גם את נתוני הרייטינג שלהן.
אפליקציית הצפייה של ABC הושקה לפני 4 שנים, ועד כה הורידו אותה יותר מ-19 מיליון משתמשים. המודל הכלכלי שלה מבוסס על פרסומות.
עבור הפיצ'רים החדשים הצליחה הרשת לגייס ספונסרים ייעודיים - רשת השיווק טרגט ויצרנית הרכב מרצדס.
"נראה הרבה יותר פיצ'רים מהסוג הזה", אומר מייקל ינובר, ראש מחלקת העסקים בחברת התוכן Creative Artists. לדבריו, "יהיה הרבה יותר ערבוב בין מדיה חברתית לבין מדיה מסורתית".
הגרסה המקורית של האפליקציה מאפשרת לצופים לראות פרקים שכבר שודרו על מגוון פלטפורמות דיגיטליות וגם לצפות בזמן אמת בתכנים המשודרים כעת. האופציה הזאת שמורה רק למנויים של הכבלים או הלוויין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.