WPP, קבוצת הפרסום הגדולה בעולם, שולחת זרועות לסין. הקבוצה החליטה להשקיע בחברת מסחר אונליין מקומית, וזאת בהמשך לגידול ניכר במספר הלקוחות שלה בסין שמשווקים בצורה גלובלית.
העסקה נחתמה עם חברה בשם Poestar שעוסקת בהיבטים הטכניים של המסחר האלקטרוני העולמי.
המהלך מגיע בהמשך להנפקת הענק של חברת עליבאבא בשבוע שעבר בניו-יורק. אחרי ההנפקה שווה כעת החברה 222.9 מיליארד דולר.
עוד נודע בהקשר הזה כי גם זארה, טופשופ וחברות נוספות הקימו לאחרונה מערכי שיווק אונליין בסין.
מנכ"ל קבוצת WPP, מרטין סורל, מסר כי ההשקעה ב-Poestar תאפשר ללקוחות הקבוצה פתרונות שיווקיים במקום אחד עבור הפעילות בסין.
סורל סירב לפרט לגבי היקף ההשקעה הכספית, אך ההערכות הן כי מדובר בהשקעה של מספר מיליוני דולרים.
מדובר בהמשך יישום האסטרטגיה של קבוצת WPP, שכבר רכשה בשנים האחרונות מספר חברות בתחום המסחר האלקטרוני.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.