אחרי הכישלון בגרמניה, הושקה גרסה מוצלחת לפורמט הישראלי "הכוכב הבא" בצרפת.
הפרק הראשון של התוכנית מבית קשת וטדי הפקות היה להשקה הכי גבוהה של ערוץ m6 מאז שנת 2007, עם שיא של 3.8 מיליון צופים בממוצע ופיק של 4.7 מיליון צופים. בזכות שיתוף-הפעולה של התוכנית בפייסבוק, השיג פרק ההשקה למעלה מ-3 מיליון הצבעות בערב הפתיחה.
התוכנית השיגה נתונים מוצלחים גם בברזיל, פורטוגל ואינדונזיה, שם רשמה עלייה של 46% החל מהפרק השביעי. כעת, עם שידור הפרק התשיעי ולקראת סיום העונה, התוכנית עולה לנתוני שר גבוהים ויציבים הנאמדים בין 17% ל-18.5%.
לעומת זאת, בארה"ב וברוסיה זכתה התוכנית להצלחה מינורית בלבד. בבריטניה החליטה רשת ITV לבטל את השקת העונה עוד בטרם החלה.
"הכוכב הבא" היה הפורמט הנמכר ביותר בעולם בשנת 2013.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.