על רקע ריבוי התלונות בנושא ופרסום עוד ועוד מקרים קשים ובעייתיים, ארגון הצרכנים "אמון הציבור" משיק קמפיין ברשתות החברתיות להעלאת המודעות לפגיעה הצרכנית בקשישים.
הקמפיין מורכב מסיפורים אישיים של צרכנים קשישים שנפגעו מחברות הפועלות באופן שיטתי ומכוון מול האוכלוסייה הזו, כשמדובר בעיקר בחברות לשיווק ישיר של מוצרים - טלפונית או באמצעות סוכני מכירות. אלה, למרבה הצער, מנצלים פעמים רבות את חולשתם ואת חוסר הבנתם של קשישים את פרטי העסקה, ואף את הצורך המתעורר לעתים בקרב אנשים בודדים ביצירת קשר אנושי מכל סוג שהוא.
בין הסיפורים האישיים שמלווים את הקמפיין - סיפורה של טובה ז"ל, שחברות השיווק הישיר הוציאו ממנה 120 אלף שקל על מוצרים שלא נדרשה להם; וסיפורה של פולינה, קשישה בת 83 שנפלה אף היא קורבן לעסקאות מזדמנות מהסוג הזה.
הקמפיין קורא לחדול מהניצול הציני של אוכלוסיות מוחלשות ולפקוח עין על אלה מהם הנדרשים לעזרה.
קישורים לקמפיין: https://www.facebook.com/Emun.org/photos/a.181154371940392.55729.106513299404500/720081808047643/?type=1&theater
https://www.facebook.com/Emun.org/photos/a.181154371940392.55729.106513299404500/720451164677374/?type=1&theater
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.