איזה אוהדי ספורט באירופה נחשבים לאובססיביים ביותר? לפי מחקר שנעשה לאחרונה של חברות השיווק והמחקר Kantar Media ו-Spotbusiness, האוהדים הספרדים נחשבים לאלו שמשקיעים את הזמן הגדול ביותר במעקב תקשורתי אחרי ספורט מבין שלוש המדינות ספרד, גרמניה וצרפת.
מהמחקר עולה, ש-32 מיליון ספרדים עוקבים במדיות השונות אחר ספורט. אוהד הספורט הממוצע בספרד משקיע 10.1 שעות בשבוע במעקב תקשורתי אחרי עדכוני ספורט, או 90 דקות לפי ממוצע יומי. מדובר בשיעור הגבוה יותר מפני שניים מהזמן אותו משקיע חובב ספורט בגרמניה או בצרפת. לפי המחקר, הזמן היומי הממוצע שאוהדי ספורט בצרפת ובגרמניה מקדישים למעקב אחרי ספורט במדיות השונות עומד על פחות מ-50 דקות. אגב, לפי שלוש שנים הספרדים הקדישו בממוצע בשבוע 5.9 שעות בלבד.
הכדורגל הוא הענף שאליו מפתחים הספרדים את האובססיה הגדולה ביותר - לפי המחקר 62% מחובבי הספורט הספרדים עוקבים בתקשורת אחרי כדורגל, אחריו פורמולה 1 (45%), טניס (42%), כדורסל (36%) ומוטוג'יפי (33%).
ומה קורה בארה"ב?
חלק מהמחקר מתמקד גם בהרגלי הצפייה בארה"ב. כמה מהנתונים העיקריים: 70% מאוכלוסיית ארה"ב מצהירה כי היא עוקבת אחרי ספורט; 55% מחובבי הספורט במדיות השונות בארה"ב הם גברים; שלושת הענפים שבהם מתעדכנים האמריקאים הם: פוטבול (49%), בייסבול (31%) וכדורסל (28%); חובב הספורט האמריקאי צורך בממוצע 7.1 שעות ספורט בשבוע בכלל המדיות; 34% מחובבי הספורט שילמו במהלך השנה האחרונה סכום כלשהו כדי לצפות בספורט בטלוויזיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.