חברת האינטרנט יאהו פנתה למספר משרדי פרסום בארה"ב במטרה להתכונן לקראת השקת קמפיין עולמי גדול. החברה, שהייתה בעבר מפרסמת גדולה בטלוויזיה, עשויה לחזור לפרסם במדיום הזה, כמו גם באמצעי מדיה נוספים.
בחודש שעבר כבר פנתה יאהו למספר משרדים וביקשה מהם רעיונות ראשוניים למהלך אפשרי. בעבר עבדה החברה עם משרדי הפרסום אוגילבי וסילברסטון (מקבוצת אומניקום).
מאז כניסתה של מאריסה מאייר לתפקיד המנכ"לית ביולי 2012, רשם אתר יאהו גידול ניכר במספר הגולשים, שעומד כיום על 800 מיליון בחודש - עלייה של 20% לעומת התקופה שלפני מאייר.
המנכ"לית גם הובילה אסטרטגיית רכישות ובין היתר, יחד עם כ-30 אתרים נוספים, נרכש אתר הבלוגים טאמבלר.
עם זאת, החברה רושמת 6 רבעונים ברציפות ירידה בהכנסות. יאהו נסחרת כיום לפי שווי של 40.8 מיליארד דולר.
לאחר שבשנת 2011 פרסמה החברה בארה"ב בהיקף של 22.8 מיליון דולר, בשנתיים האחרונות היא הורידה את היקפי הפרסום, שעמדו על קרוב ל-10 מיליון דולר בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.