התוכנית "The Voice" של זכיינית ערוץ 2 רשת מובילה את טבלת הרייטינג השבועית במשקי-הבית היהודיים, שבוע שהתאפיין ביום הכיפורים שחל בסוף השבוע והשפיע על הצפייה בו.
עם זאת, חברת החדשות של ערוץ 2 היא זו שהובילה בפועל את הצפייה, עם מהדורת חדשות מוצאי החג שמשכה 747 אלף צופים בכלל האוכלוסייה - כ-10 אלף צופים יותר מריאליטי הכישרונות של רשת.
קשת אמנם אבדה יום צפייה אחד - יום שישי, ועדיין, התוכניות של רשת התבלטו גם ככה.
"6 אימהות" של רשת מצליחה למשוך קהל רב בשני שידוריה, עם כ-650 אלף צופים בשני השידורים השבוע. גם התוכנית התיעודית "איכילוב" המוכרת לצופי הלוויין, מספקת צפייה איתנה עם 18.5% במשקי-בית יהודיים.
ערב יריד מיפ, קשת משדרת את יבול היצוא שלה, ובראשו "הצילו אני לא יודע לבשל", שמשיגה נתח צפייה גבוה יחסית ליתר הלוח - 41%; ו"בטוח או ביטוח", ששבה אף היא אל המסך במפתיע וללא געגוע מיוחד והגיעה לכל היותר ל-555 אלף צופים.
חדשות 10 המשיכה במהלך החודש האחרון במגמת העלייה בשיעור הצפייה. ממוצע המהדורה המרכזית של חדשות 10 בהובלת תמר איש-שלום עמד על 11.2% - הנתון הגבוה ביותר לחודש ספטמבר מזה 7 שנים, עם גידול של 30% ביחס לחודש ספטמבר 2013. החברה רשמה עלייה כמעט בכל רצועות השידור של חדשות 10 וערוץ 10 ביחס לספטמבר 2013. זאת, אל מול ירידה מסוימת במהדורות חדשות 2 וחדשות 1.
רייטינג 5/10/14
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.