לאלה מכם שעצלנים מדי מכדי להקליד בטלפון הנייד, רשת דומינו'ס פיצה משיקה בארה"ב שירות הזמנות באמצעות פקודות קוליות. הקמפיין לקידום השירות יושק ביום ראשון הבא במסגרת משחק מליגת הפוטבול, ובמסגרתו תוצג האפליקציה החדשה.
מדובר בניסיון ראשון מסוגו בענף המזון. החברה כבר ערכה פיילוט בנושא בחודש יוני, אך כעת היא יוצאת עם המהלך לשוק.
דומינו'ס ידועה בחדשנות הדיגיטלית שלה, והיא הייתה הראשונה לפני מספר שנים שהשיקה שירות שבה הלקוח רואה את הליך הכנת הפיצה ועוקב אחר ההתקדמות עד שהמשלוח מגיע לביתו.
לדברי החברה, השירות החדש שייקרא DOM יאפשר ללקוחות לבצע שורה של פקודות קוליות הקשורות להזמנת פיצות ספציפיות, תוספות שונות ומבצעים.
דומינו'ס הוציאה ב-2013 205 מיליון דולר על פרסום - עלייה של 3.6% לעומת 2012.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.