חברת האחסון הישראלית רדוקסיו גייסה 15 מיליון דולר

החברה שמפתחת מערכת אחסון ארגונית צפויה להשתמש בכספי הגיוס על מנת להאיץ את תהליך פיתוח המוצר ולקדם את השיווק

ההנהלה של רדוקסיו /  צילום: Eastside Studio
ההנהלה של רדוקסיו / צילום: Eastside Studio

חברת רדוקסיו (Reduxio), אשר מפתחת מערכת אחסון ארגונית גייסה 15 מיליון דולר. מי שהובילה את סבב הגיוס היא ענקית האחסון סיגייט (Seagate), אשר נסחרת לפי שווי של 18 מיליארד דולר.

מדובר בסבב הגיוס השני של החברה הישראלית אשר גייסה, מאז הקמתה ב-2012, סכום מצטבר של 27 מיליון דולר. בסבב הנוכחי לקחו חלק המשקיעים הקודמים של החברה- הקרנות JVP, כרמל ואינטל קפיטל, קרן ההון סיכון התאגידית של אינטל.

החברה צפויה להשתמש בכספי הגיוס על מנת להאיץ את תהליך פיתוח המוצר ולקדם את השיווק. בעקבות הגיוס ימונה נציג מסיגייט לחבר בדירקטוריון החברה.

"אנחנו נרגשים מאוד להשלים את סבב הגיוס הזה", אומר מארק ווינר, מנכ"ל החברה, "אנו שמחים על הצטרפות חברת סיגייט כמשקיע נוסף. מדובר במובילה העולמית בתעשיית האחסון ולכן ההשקעה של סיגייט היא הבעת אמון בביצועים של המוצר". ווינר הוסיף כי שיתוף הפעולה עם סיגייט יסייע לרדוקסיו להיכנס לשווקים חדשים.

קובי רוזנגרטן, יו"ר רדוקסיו ושותף כללי בקרן JVP הוסיף כי "רדוקסיו הוקמה עם החזון ששוק האחסון הארגוני, המתפתח במהירות, זקוק לארכיטקטורה חדשה. תוך שנתיים בלבד, הצוות של החברה פיתח מערכת חדשנית והוכיח את יכולתו לספק בזמן קצר פתרונות מתקדמים ביותר לצרכי שוק זה".