רד בול הסכימה לשלם פיצויים בסך 13 מיליארד דולר בשל הטעיה בפרסום - בסלוגן "רד בול נותן לך כנפיים". לפיכך, כל צרכן שרכש בארה"ב פחית רד בול בין 2002 ל-2014 זכאי לפיצוי בסך 10 דולר במזומן או מוצרי רד בול בשווי 15 דולר.
התובעים טענו כי טענות רד בול, לפיהן המשקה מעניק ביצועים משופרים ומהירות תגובה גבוהה יותר, מהוות הטעיה ואינן מגובות בעובדות. אחד התובעים אמר כי למרות שהוא שותה את משקה האנרגיה בקביעות מאז 2002, הוא לא רואה שיפור בביצועים הספורטיביים שלו.
למרות שהסכימה לפשרה על מנת להימנע מהוצאות משפט, רד בול הדגישה כי השיווק שלה תמיד נאמן ומדויק, ושללה כל טענה בנוגע להטעיה.
ב-1 במאי 2015 יתקיים שימוע שיקבע אם ההסדר אליו הגיעו הצדדים יאושר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.