קבוצת סירס הולדינגס הודיעה הלילה (ו') כי גילתה פריצת מידע בחנויות קיי מארט (Kmart) שלה, שהחלה בחודש שעבר, וכי ייתכן שנפרצו חשבונות כרטיסי אשראי וחיוב של לקוחות מסוימים.
גניבת המידע בקיי מארט היא האחרונה בשרשרת תקריות שהיכו בכמה קמעונאיות גדולות, לרבות טרגט, סופרווליו והום דיפו.
עבור החברה-האם, הפריצה מגיעה בתקופה שבה היא נאבקת עם הפסדים וירידה במכירות, בעודה נלחמת להישאר רלוונטית בקרב הלקוחות.
סירס הולדינגס, המפעילה גם את חנויות סירס, הודיעה כי מחלקת טכנולוגיית המידע של קיי מארט גילה ביום חמישי כי מערכות נתוני התשלומים שלה נפרצו, אולם היא לא יכלה למסור את מספר הכרטיסים שנמצאים בסיכון. עם זאת, לדבריה, היא הצליחה להסיר את התוכנה הזדונית.
הרשת גם ציינה כי בהתבסס על חקירה פלילית, ההאקרים לא הצליחו להניח את ידם על שום מידע אישי, כרטיסי חיוב, מספרי זיהוי אישיים, כתובות אימייל או מספרי ביטוח לאומי, וכי אין ראיות לכך שהקונים בקיי מארט.קום נפגעו.
לדברי סירס, קיי מארט פתחה מיד בחקירה, והיא עובדת עם חברת אבטחת מידע מובילה. היא הוסיפה כי היא פועלת יחד עם הרשויות הפדרליות לאכיפת החוק ובנקים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.