ענקית החיפוש האמריקאית גוגל סיכמה אמש (ה') את הרבעון השלישי של השנה, ואכזבה את השוק כשדיווחה כי הכנסותיה עלו פחות מהמצופה. הסיבה המרכזית לדוח המאכזב: האטה בהקלקות על מודעות וקישורים ממומנים לצד תוצאות החיפוש.
גוגל דיווחה על עלייה של 20% בהכנסות ל-16.52 מיליארד דולר, אך אנליסטים ציפו להכנסות של 16.57 מיליאר דולר.
בגוגל הסבירו כי העלייה בשימוש בטלפונים ניידים חכמים גרמה ליותר הקלקות על מודעות בתשלום - המקור העיקרי להכנסות גוגל - אולם המפרסמים משלמים פחות על פרסום מהמובייל משום שהוא מוביל לפחות מכירות.
בשורה התחתונה, גוגל דיווחה על רווח של 2.81 מיליארד דולר או 4.09 דולר למניה, ירידה לעומת רווח של 2.97 מיליארד דולר רווח ברבעון המקביל אשתקד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.