ענקית המדיה החברתית פייסבוק יוצאת בקמפיין ראשון אי-פעם ביפן. הקמפיין נוצר רק עבור השוק היפני, והוא עלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום Wieden & Kennedy טוקיו. הקמפיין יעלה תחת הסלוגן: You Are Someone's Friend.
בשלב הראשון הוא יעלה ברשת ובמסכים דיגיטליים בתחנות רכבת ובמקומות מרכזיים. בנוסף, קנתה פייסבוק מדיה במיקום המרכזי ביותר במדינה - הצומת של תחנת הרכבת Shibuya בטוקיו.
הקמפיין כולל צילומים משלל סיטואציות חברתיות-משפחתיות בכיכובם של שחקנים יפנים, כאשר המטרה היא שהצופים יזדהו עם הסיטואציות וישתפו אותן בפייסבוק.
פייסבוק אינה מפרסמת גדולה והיא העלתה בעבר מספר מועט של קמפיינים, רובם באמצעות משרד הפרסום Wieden & Kennedy. היא פרסמה לראשונה בטלוויזיה בארה"ב בשנת 2012 ומאז לא העלתה קמפיינים בהיקף רחב.
מנתונים עדכניים של אתר eMarketer עולה, כי בארה"ב גולשים מעל גיל 18 מבלים 21 דקות ביום בפייסבוק. מדובר בשליש ממספר הדקות היומיות שמקדישים הגולשים לצפייה במדיה חברתית. עוד עולה, כי 52.8% מהמבוגרים במדינה (129.5 מיליון) גולשים מדי יום בפייסבוק. מבחינת פרסום עולה, כי 10% מההוצאה על פרסום בדיגיטל עוברת באתר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.