רענן כץ חוזר "להשקיע" במכבי ת"א כדורסל. ל"גלובס" נודע כי במסגרת ביקורו האחרון בישראל, רכש איש העסקים ממיאמי חבילת פרסום בסכום של כ-300 אלף שקל במשחקיה של אלופת אירופה ביורוליג. כץ מפרסם על "הלדים" בהיכל נוקיה את "RK" - מותג מרכזי הקניות בפלורידה, מסצ'וסטס, רוד איילנד, קונטיקט וניו המפשייר שבבעלותו.
כץ היה אחד מחבורת הבעלים במכבי ת"א כדורסל, לפני שמכר את חלקו (33%) בקיץ 2009 על רקע חילוקי דעות עם הבעלים האחרים. בשנים האחרונות נרשמה התחממות מחודשת והצדדים במערכת יחסים טובה מאוד, ולאחרונה כאמור רכש כץ חבילת פרסום המקנה לו חשיפה בהיכל נוקיה במשחקי הקבוצה ביורוליג.
כץ הוא הספונסר הראשי של איגוד הכדורסל ומפרסם את נבחרות ישראל בכדורסל. בנוסף הוא תורם לשלוש קבוצות נוספות בכדורסל הישראלי - הפועל חולון, גלבוע/גליל והפועל ירושלים. הוא מעניק מלגה שבועית של 1,000 דולר למינהלת הליגה בכדורסל שמחולקת לשחקן הישראלי המצטיין מדי מחזור; ובקיץ האחרון מימן הטסתם לקפריסין של 150 מילדי עוטף עזה למשחק הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.