מכירות המוזיקה המקוונת בחנות ה-iTunes של אפל ירדו ב-13-14% מתחילת השנה - כך מצוטטים גורמים המקורבים לעניין בתקשורת הזרה. על-פי הדיווח, הנפילה במכירות היא עולמית, ולא ייחודית רק לארה"ב.
הנפילה ב-2014 בולטת אל מול 2013, אז אמנם ירדה ההכנסה העולמית מהורדת תוכן מקוון ב-2.1%, אך הירידה הזו התאזנה אל מול עלייה בהכנסות משירותי סטרימינג ומשירותים נתמכים בפרסום.
בשורה התחתונה, בחישוב מכירות תקליטורי CD, מכירות התוכן המוזיקלי ברחבי העולם רשמו יציבות בשנה החולפת. המכירות העולמית מוערכות ב-15 מיליארד דולר. יפן יוצאת דופן, עם נפילה במכירות הפיזיות (תקליטורים, תקליטים) והמקוונות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.