חברת רדקום , המספקת פתרונות חדשניים לניהול חווית המשתמש והבטחת שירות למפעילי תקשורת, דיווחה היום על תוצאות טובות לרבעון השלישי ולתשעת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2014.
הכנסותיה של רדקום הסתכמו ברבעון ב-6 מיליון דולר, גידול של 26% לעומת הרבעון השלישי של 2013 וגידול של 21% לעומת הרבעון השני של 2014.
שיעור הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2014 היה 66% לעומת 50.4% ברבעון המקביל אשתקד. הזינוק בשיעור הרווח הגולמי משקף את המעבר של רדקום למודל עסקי מבוסס תוכנה יחד עם מכירת מוצר ה-MaveriQ, פתרון ה- NFV-ready מבוסס התוכנה של החברה, אשר קוזזו חלקית בשיעור רווחיות גולמית נמוך בפרויקטים ישנים שטרם הושלמו.
בשורה התחתונה דיווחה רדקום כי הרווח הנקי הסתכם ברבעון ב-776 אלף דולר, לעומת הפסד נקי של כ-1.15 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2013. מדובר בצמיחה של למעלה מפי שלוש לעומת רווח נקי של 207 אלף דולר ברבעון השני של 2014 ומשקף שיא בשיעור הרווח הנקי של 12.9%.
בתשעת החודשים הראשונים של 2014 הכנסותיה של רדקום הסתכמו ב-16.4 מיליון דולר - גידול של 11% לעומת 14.8 בתשעת החודשים הראשונים של 2013. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2014 הסתכם ב-1.1 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 1.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם בתשעת החודשים ב-1.5 מיליון דולר לעומת הפסד נקי non-GAAP של 1.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
"אנחנו שמחים מאד לדווח על רבעון חזק נוסף אשר מוביל את רדקום לרמות גבוהות יותר של הכנסות, רווחים ושיעורי רווחיות", אמר דוד ריפשטיין, נשיא ומנכ"ל רדקום. "ההכנסות הרבעוניות שלנו מעל ל-6 מיליון דולר, ושיעור הרווח הגולמי ממשיך לטפס לכיוון יעד ארוך טווח של למעלה מ- 75%. דבר זה סייע לנו להציג רבעון רביעי ברציפות של רווחיות ורבעון שלישי ברציפות עם תזרים מזומנים חיובי, המהווה שיא כל הזמנים ברווח התפעולי והנקי עם שיעור רווחיות תפעולית non-GAAP של 14.5%. אנו מאמינים שהעתיד יהיה אף טוב יותר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.