חברת ויסוצקי מותחת את המותג לתוך קטגוריית הילדים. החברה משיקה סדרה חדשה תחת השם "ויסוצקידס" - חליטות של צמחים ופירות ללא קפאין.
הסדרה כוללת 3 טעמים המותאמים במיוחד לילדים - ענבים, נענע ופטל, הכוללים גם מתיקות מעודנת.
תהליך הפיתוח ארך כשנתיים, והמוצרים מושקים בימים אלה ברשתות השיווק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.