זוכת פרס האוסקר, הבמאית סופיה קופולה, שהתפרסמה לא רק בזכות אביה הבמאי עטור הפרסים אלא גם בשל סרטים שביימה כמו "אבודים בטוקיו", "מארי אנטואנט" ו"חמש ילדות יפות", החליטה לביים פרסומת חדשה עבור חברת האופנה GAP.
הפרסומת תעלה באמצעות משרד הפרסום Wieden & Kennedy, שמחזיק בתקציב הפרסום של רשת האופנה.
בעבר, שיתף משרד הפרסום את הבמאי דיוויד פינצ'ר בקמפיין נוסף של GAP, שקידם את אופנת החורף של הרשת.
הפרסומות שתביים קופולה יעלו בחודש הקרוב בארצות-הברית ובבריטניה בטלוויזיה ובאולמות הקולנוע. הן יעסקו ברגעים משפחתיים סביב החגים, בדגש על האופנה של הרשת.
בנוסף לקופולה, קנו במשרד הפרסום את הזכויות לשימוש במספר שירים קלאסיים, אשר כל אחד מהם ילווה את סרטון הפרסומת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.